Recent Natural Disasters | Emergencies | Hazards | Calamities

Map of Major Natural disaster


Get this natural disaster map free. Just paste HTML to embed in website to get updates on recent natural disasters 2016.

Wednesday, April 23, 2014

शोकमा डुबेको छ दक्षिण कोरिया कोरिया

देवेन्द्र सम्बाहाम्फे ,दक्षिण कोरिया -
 अप्रील १७ को साँझ छिप्पिंदै जाँदा इन्च्छनको समुन्द्रीक तटमा हुस्सु पनि बाक्लिंदै थियो । यहि साँझ छङ हे जीन  मारिन कम्पनीको प्रतीक्षालयमा ३ सय २५ विद्यार्थी, १४ शिक्षकसहित ४ सय ७६ यात्रु छेजुदीप प्रस्थान गर्न तयारी गरिरहेका थिए ।

उनीहरुको निम्ति 'सेवल' नामक पानीजहाज समुन्द्रीक टर्मिनलमा खडा थियो । ७.३० बजे प्रस्थान गनुपर्ने  भए पनि खराब मौसमका कारण बिलम्ब हुँदै थियो । जहाज कम्पनीले माइकिङ गरेर यात्रुहरुलाई यात्रा बिलम्बको जानकारी गराउँदै थियो  । ८. ४० तिर हुस्सु बिस्तारै पातलिंदै गएपछि राति ९ बजे सेवल गन्तव्य पुग्न अघि बढ्यो । जहाज सुस्तरी बढ्न थालेपछि अधिकांश बिद्यार्थी बिभोर हुँदै अभिभावकलाई यात्रा सुरु भएको  एसएनएस मार्फत एसएमएस पठाएका थिए । अभिभावकले पनि आफ्ना सन्तानहरुलाई शुभ यात्राको कामना दिएका थिए । उनीहरुको दोहोरो एसएमएसमा 'लभ सिम्बोल' अनिबार्य हुन्थ्यो ।

यहि सिम्बोल  धेरै अभिभावक र हराएका सन्तानको निम्ति अन्तिम उपहार बन्न पुग्यो । त्यो यात्रामा हनिमुन मनाउन हिँडेका नव दम्पति, रसियन बिद्यार्थी, फिलिपीनी गायीका र चीनीया नागरिक पनि आफ्नै योजना र तौर तरिकामा यात्रा गरिरहैका थिए ।  सेवल १९९४ मा जापानमा बनेको थियो । जापानी समुन्द्रमा अठार  बर्षसम्म तैरिएर दुई बर्षअघि कोरिया ल्याईएको हो । यसलाई छङ हे जीन मारिन कम्पनीले किनेको थियो ।

यो जहाज इन्च्छन  छेजु रुटमा हिडन थालेको गत मार्चमा मात्र एक बर्ष हुदै थियो । १ सय ५२ कन्टेनर, ९ सय यात्रु र १ सय ८० कार बोक्ने क्षमता भएको सेवललाई हांक्ने जिम्मा लिएका थिए ६९ बर्षीय क्याप्टेन ली जोन सेकले । उनको टोली ११ सदस्यीय थियो । सेकले यसरी मुख्य जिम्मेवारी पाएको एक बर्षमात्र हुँदै थियो ।

प्रस्थान सयम २ घण्टा बिलम्ब भएकाले चालक दलले नयाँ रुट हुँदै अगाडि गईरहेका थिए । इन्च्छन छोडेको करिब १२ घण्टामा  छल्ला प्रदेशको जिन्दोमा पुग्न लागेको  थियो । त्यतिबेला  बिहानीको खाना खाने समय भइसकेकाले धेरै यात्रुहरु तेश्रो तलामा रहेको रेस्टुरेन्ट क्षेत्रमै थिए । केहिले खाना खाइसकेका थिए केहि खाने क्रममा थिए ।

बिहान ८ बजेर ५० मिनेटतिर नियतीको एउटा सघन बज्र सबै यात्रुको कानमा बज्यो । निमेषभरमै अचानक जहाज समुन्द्रमा ढल्न पुग्यो । सबै यात्रु आत्तीए, चिच्याए । ती मध्ये एक बिद्यार्थीले प्रहरीलाई खबर गर्यो । घटना भएको ४२ मिनेटपछि हेकिप्टर  र तटीय सुरक्षा गार्डहरु उद्धार गर्न पुगे । यात्रुहरु आफूसँग भएको लाइफ ज्याकेट लगाएर उद्धारको प्रतीक्षा गर्न थाले । तर, चालकदलले लगातार स्थीर रहन माईकिङ गरिरहेका थियो ।

इमान्दार बिद्यार्थीहरुले त्यसैलाई पत्याइरहे तर जहाज क्रमश डुब्दै गयो । अन्य यात्रुहरु बाहिर निस्किए तर, बिद्यार्थीहरु लाईफ ज्याकेट लगाएकै अवस्थामा स्थीर रहिरहे । बेपत्ता मध्ये बिद्यार्थीको संख्या  अत्यधिक हुनुको मुख्य कारक चालक दलको माईकिङलाई बिश्लेषकहरुले  मानेका छन् । चालकदलको गल्ति कुनै हालतमा क्षम्य नहुने राष्ट्रपति पाकृ गुन ह्योले  हिजो  विशिष्ठ सचिवहरुलाई  सम्बोधन गर्दै व्यक्त गरेकी छिन् ।  

जहाजमा सुरक्षाको अन्य उपाय पनि थिए । जस्तै सेफ्टी बोट । आपत परेका बेला सजिलै प्रयोग गर्न सकिने यस खालको बोट जहाजमा ४४ वटा थिए । एउटा बोटबाट २५ जनाको उद्धार गर्न सकिन्छ । यो हिसाबले ११ सय यात्रुलाई सहजै उद्धार गर्न सकिन्थ्यो । तर, चालक दलले २ वटमात्र समुन्द्रमा फालेका थिए । बिश्लेषकहरु भन्छन् 'यदि ४४ वटै फालिइएको भए  मानव क्षति कम हुन्थ्यो ।' पर्याप्त  बोट नफालिनुलाई  चालक दलको  अर्को लाचारी  मानिएको छ । फेरि उनीहरु संकटमा  परेका यात्रुको उद्धारमा उदासीन थिए ।

बरु  खुट्टा भाँचिएको यात्रुलाई नाघेर  चालक दलका मुख्य सदस्यहरु  बाहिर निस्किए । चालक दलमै थिइन  २२ बर्षीय बेक जी यङ  । एक बर्ष अघिमात्र नियुक्त भएकी उनले बरु आफ्नो लाइफ ज्याकेट फुकालेर बिद्यार्थीलाई दिइन् । २४ घण्टापछि उनी मृत भेटिइन् ।  यात्रु उद्धारका लागि साढे दुई घण्टा गोल्डेन टाइम थियो । यो समयमा भित्र रहेका यात्रुहरु बाहिर निस्केको भए धेरैले पुर्नजिवन पाउन सक्थे । जहाज डुब्ने क्रम सुरु भएपछि उद्धार कार्य कठिनाई हुन थाल्यो ।

अढाई घण्टापछि उद्धार गर्नै नसकिने गरी  डुब्यो ।  भित्र थुनिएका बिद्यार्थीहरु चिच्याए, कराए । घटना भएको ३० औं घण्टासम्म कृपया बचाई दिनुस् भन्दै फेसबुक स्टाटस लेखे । काकाओ मार्फत आफन्तलाई म्यासेज गरे  । तर, उनीहरुको पुकार सुने, पढे पनि कसैले सहयोग गर्न सकेनन् । दुर्घटना भएको ५० घण्टामा पानी जहाज पूर्णरुपमा डुब्न पुग्यो । जस्का कारण जिवित उद्धारको संभावना क्षीण हुँदै गयो ।  बुधबार साँझसम्ममा  बेलुकीसम्ममा  १ सय ५०   जनाको मृत्यु भएको छ भने १ सय ५२  अझै बेपत्ता छन् ।

कोरियामा पानी जहाज दुर्घटना यो पहिलो होइन । सन १९५३ देखि २०१४ सम्ममा साना ठूला गरेर ११ वटा  पानीजहाज दुर्घटना भएका छन् । यी घटनाहरुमा परेर करिब १३ सयभन्दा बढीले ज्यान गुमाएका छन् । यस्तो भयानक पाठ  हुँदाहुँदै सरकारले  वैज्ञानिक रुपले समुन्द्रीक रुट तय  नगर्नु, चालक दलको योग्यता ,क्षमता र अनुभवको परीक्षण नगर्नु, जहाजको यान्त्रिक परीक्षण  नगरिनु आदि कारण सरकारको कम्जोरीका रुपमा  लिइएको छ ।

जापान, इटालीमा भएका पानीजहाज दुर्घटनामा  सकुशल यात्रु उद्धार गरिएको उदाहरण पनि  रहेका छन् ।   घटना भएको केहि घण्टामै सुरुक्षा र समुन्द्री मन्त्री त्यहाँ पुगे । उद्धारका लागि कुनै कसुर बाँकि नराखिने बताएर फर्किए । भोलिपल्ट राष्ट्रपति पार्क गुन ह्ये पनि पुगिन र त्यहि कुरा दोहोर्याइन् ।

सरकारले  दिएको  अश्वासन पूरा  नभएपछि हराएका यात्रुका आफन्तले आक्रोश पोखेका छन् । समय मै उद्धार  गर्न नसक्नसलाई सरकारको पनि लाचारी मानिएको  छ । यहि आक्रोस पोख्न उनीहरुले आइतबार ब्लु हाउस घेर्न योजना बनाएका हुन् । सेवल' दुर्घटनाका कारण कोरिया राष्ट्रिय शोकमा परेको छ । यहाँका किसान, उद्योगी, बिद्यार्थी, कर्मचारी, मजदूर सदा झैँ रसिक र हासीखुशी छैनन् । सबैको अनुहार मलिन छ ।

टेलिभिजन र रेडियो प्रसारणले गीत संगीत र मनोरन्जनका सामग्री प्रसारर्ण बन्द गरेका छन । ठाउँठाउमा योजना गरिएका चाड,महोत्सव र बिद्यालयका शैक्षिक भ्रमणहरु रोकिएका छन् । जिन्दो सामुन्द्रीक किनार मृतकको संख्या गनिरहेको छ । शव अन्त्येष्िट गृहहरुमा रुवाबासी मच्चिएको छ । अमेरिका,चीन, जापान, बेलायत ,रसिया लगायतका  मुलुकहरुले  समवेदना र सहनुभुती पठाईरहेका छन् ।

यतिबेला कोरिया साँच्चै गहिरो शोकमा डुबेको छ । एलिजावेथ द्धितीयदेखि पोप फ्रान्सीससम्मले दुख व्यक्त गरेका छन् । संसारभरिका बौद्ध बिहार, चर्च र बिद्यालयहरुमा 'प्रे फर कोरिया' भन्दै प्रार्थना सभाहरु भइरहेका छन् । 

No comments:

Post a Comment